489476565619005

Stresstest vragen

De stresstest vragen

De test duurt maar een paar minuten. Denk niet te lang na over je antwoorden. Vul de test in gebaseerd op je gevoelens gedurende de afgelopen tijd. Hieronder staan de vragen. Na afloop krijg je direct de uitslag. Verder krijg je de komende weken informatie over stress en tips over hoe je die zelf al een heel eind kunt verminderen.

0%

Hoe beoordeel je je huidige functioneren?

BrainMirror Stresstest vraag1

Hoe vaak ben je afgelopen maand emotioneel van streek geweest?

BrainMirror Stresstest vraag2

Hoe vaak heb je de afgelopen maand het gevoel gehad dat je de belangrijke dingen in je leven niet onder controle had?

BrainMirror Stresstest vraag3

Hoeveel vertrouwen heb je in jezelf?

BrainMirror Stresstest vraag4

Raak je wel eens het overzicht kwijt omdat er zoveel moet en op je bord ligt?

BrainMirror Stresstest vraag5

Hoe vaak pieker je en zit je vast in je hoofd?

BrainMirror Stresstest vraag6

Hoeveel veerkracht heb je, om met stressvolle of onverwachte situaties om te gaan?

BrainMirror Stresstest vraag7

Hoe vaak voel je je als persoon aangevallen of maak je kritiek persoonlijk?

BrainMirror Stresstest vraag8

Hoe is over het algemeen je ademhaling?

BrainMirror Stresstest vraag9

Hoe is gemiddeld je hartslag?

BrainMirror Stresstest vraag10

Hoe is je spierspanning?

BrainMirror Stresstest vraag11

Hoe is de afgelopen tijd je slaap?

BrainMirror Stresstest vraag12

Hoe is je het gevoel in je keel en mond?

BrainMirror Stresstest vraag13

Hoe voelen je handen en voeten over het algemeen aan?

BrainMirror Stresstest vraag14

Hoe is je gevoel in je maag?

BrainMirror Stresstest vraag15

Hoe is je bloeddruk?

BrainMirror Stresstest vraag16

Stresstest
Hoogste stressniveau
Hoogste stressniveau Onderneem direct actie om je stressniveaus te reduceren! De kans dat je in een burn-out krijgt is hoog. Misschien zit je er zelfs al in. Je zult je waarschijnlijk moeilijk kunnen ontspannen. Het is aan te raden om contact met ons op te nemen of professionele hulp te zoeken. Samen kunnen we kijken naar de oorzaak en kunnen we bekijken welke aanpassingen nodig zijn in je omgeving, je werk, je financiën, je eetpatronen, je sociale contacten, denkpatronen, belemmerende overtuigingen, trauma’s en negatieve gewoontes.
Hoog stressniveau
Hoog stressniveau Je stressniveau is erg hoog. Je zit niet ver af van de gevarenzone. Als je niets doet is de kans groot dat je aankoerst op een burn-out. Wellicht probeer je zelf een oplossing te vinden, maar het is aan te raden om contact met ons op te nemen of professionele hulp te zoeken. Samen kunnen we kijken naar wat je echt dwars zit. Samen kunnen we kijken hoe je meer zou kunnen ontspannen en meer balans in je leven kunt vinden. Samen kunnen we ook kijken naar de oorzaak en kunnen we bekijken welke aanpassingen nodig zijn in je omgeving, je werk, je financiën, je eetpatronen, je sociale contacten, denkpatronen, belemmerende overtuigingen, trauma’s en negatieve gewoontes.
Gemiddeld stressniveau
Gemiddeld stressniveau Goede score, wel een beetje oppassen. De meeste dingen gaan zoals je wilt maar niet alles op je werk en thuis gaan 100% goed. Gun je jezelf tijd wat tijd om te ontspannen en te genieten. Soms is het belangrijk om ‘nee’ te kunnen zeggen. Je kunt prima je hoofd bovenwater houden, maar er zijn wel zaken die te veel van je vergen. Misschien is het goed om eens contact met ons op te nemen om de stoorzenders op te sporen. Je hoeft immers niet ziek te zijn om beter te worden.
Laag stressniveau
Laag stressniveau Goede score, je stressniveau is laag. Je kunt waarschijnlijk uitdagingen met ontspanning tegemoet treden. Misschien ervaar je zo nu en dan wat stress, maar zult daarvan binnen redelijke tijd herstellen. Maar misschien kun je jezelf wel wat vragen stellen: Vermijd je stressvolle en misschien ook wel uitdagende situaties? Onderdruk je mogelijkerwijs stress? Heb je het gevoel dat je het goed doet, maar dat er meer uit jezelf te halen is? Misschien is het goed om eens contact met ons op te nemen als deze vragen wat bij je oproepen. Je hoeft immers niet ziek te zijn om beter te worden.
Relaxed
Relaxed Je bent in topvorm. Je hebt je zaakjes goed op orde zowel op je werk als thuis. Verder heb je ook een gezonde levensstijl. We hoeven niet te zeggen dat je van je leven mag genieten. We hoeven je waarschijnlijk niet te vertellen dat het goed is jezelf af en toe te verwennen. Mogelijk ben je een bron van inspiratie en energie voor je omgeving. Op deze site kun je wellicht wat ideeën opdoen.